Студія ІДЕЯ

Зверніть увагу! Працюємо за плаваючим графіком.
Якщо хочете прийти в офіс, попередьте нас заздалегіть.

Технічні вимоги до макетів

Студія ІДЕЯ - рекламне агенство повного циклу, це означає, що ми супроводжуємо клієнта від ідеї до кінцевого результату. Але якщо ви вважаєте, що дизайн продукції можете зробити самі - це ваше право. Але в такому випадку ви повинні точно дотримуватися зазначених вимог.


Загальні вимоги для оригінал-макетів поліграфічної продукції

Технічні вимоги до макету візитки

Формат файлів. Формат файлів для друку .tif, .eps .pdf.
Дозвіл растрових зображень - не менше 300 dpi.
Кольорова модель CMYK / 8 bit. Всі шари злиті!
При збереженні в формат .tif використовувати тільки LZW-стиснення або не використовувати взагалі. Макети «Обличчя» і «Обороту» повинні бути в окремих файлах. При односторонній ламінації, ламінується завжди лицьова сторона.

Розміри макетів. Оригінал-макет повинен містити вильоти на обріз по 2 мм з кожного боку, а також відстань від умовної лінії обріза до значущих елементів макета (текст, логотипи та графічні елементи) повинно бути не менше 4 мм з кожної сторони. Масштаб макету подається в реальному розмірі (1:1).

Векторні зображення. Макети, що містять векторні зображення повинні бути збережені у векторному форматі EPS. Готувати EPS файли в програмі Adobe Illustrator 8.x або пізніших версіях. Звертаємо вашу увагу на атрибут OVERPRINT, який означає накладення призначеного елемента, що знаходиться під ним фон, цей атрибут є призначенням дизайнера створює конкретний макет, тому наявність або відсутність його для нас вважається задумом дизайнера. Макети, розроблені в програмі CorelDRAW, повинні бути експортовані, без текстових коментарів та інших напрацювань у цьому ж файлі, в формат EPS або TIFF з роздільною здатністю 600 dpi – це підвищить якість зображення дрібних текстових деталей. При експорті в TIFF, у першому діалоговому вікні потрібно вказати тип компресії LZW. Растрові ефекти комбінованих векторно-растрових файлах НЕПРИПУСТИМІ (векторна частина і впроваджені злиті (не линкованные) растрові об'єкти). Теж стосується і Power Clip. В такому випадку файл растрируется і зберігається у форматі TIFF 600 DPI.

Колірна палітра. Всі кольори для об'єктів повинні відповідати колірній моделі CMYK. Макети в RGB не приймаються!!!
За наявності в макеті корпоративних кольорів, необхідно попередньо узгоджувати їх з допомогою кольоропробних друку на тому ж матеріалі, що і майбутній замовлення.
Для передачі фонових заливок в чорному кольорі рекомендуємо не використовувати максимальні значення в кольорах CMYK, а використовувати 50C 50M 50Y 100K і близькі до них. Для текстових об'єктів, використовуйте чорний колір в одну фарбу 0C 0M 0Y 100K. Сірі заливки правильно робити чорним каналом, CMY можна додавати в менших кількостях. Наприклад: C30 M30 Y30 K70.

Ефекти. Векторні макети, не повинні містити ефектів (прозорості, тіней, лінз і т. п.) створених засобами програм векторної графіки. При конвертації ефектів в bitmap, бажано задавати дозвіл порядку 450-600 dpi.

Макети та об'єкти в растровому форматі. У макета обов'язково повинен бути фон. Макети в збірці автоматично кадрируются по вмісту, тому якщо у вас фону немає або він займає не всю площу макета, необхідно "підкласти" білий фон.
Напівтонові ілюстрації повинні бути в форматі TIFF зі злитими шарами в один (Background). При перевірці відповідності розміру макета необхідно перевірити правильну установку дозволу, яка повинна становити не менше 300 dpi (точок на дюйм).

Шрифти. Всі макети приймаються тільки в кривих! Всі використовувані в макеті шрифти повинні бути переведені в криві програмою, в якій вони були використані. Дизайнер може використовувати будь-які шрифти, які зможе підключити в свою систему, і зможе коректно своїми засобами перевести їх в криві (однойменні шрифти на різних системах можуть по-різному відображатися).
Використовуйте тільки оригінальні шрифти виробників, які гарантують їх правильне відображення на будь-якому пристрої виведення (неякісні шрифти навіть при перекладі в криві і правильному відображенні можуть містити некоректно згенеровані вузли, типова проблема при цьому — заповнення заливкою шрифту внутрішній площині буквами е, ф, а, д, в і тощо). Знизити ймовірність цієї проблеми можна перевіркою файлів EPS, які мають опис подібне з PS пристроїв виводу.
Накреслення Bold, Italic, Outline і т. п. повинні відображатися засобами самого шрифту.
Для зведення до мінімуму проблем зі шрифтами настійно рекомендуємо всі текстові блоки переводити в криві.

Плоттерна порізка. Лінія різу вказується в макеті чорної векторної кривої (абрисом 0.1 мм) поверх друкованого зображення. Відстань між виробами, розташованими на аркуші, має бути не менше 4 мм Максимальна запечатка: 280 х 410 мм Мінімальний розмір для плоттерною порізки: 10*10 мм

Технологічні вимоги. При необхідності друку дрібних елементів білого або іншого світлого кольорів, на чорному або іншому темному (складеному CMYK) кольорі рекомендуємо робити виворотку (одноколірний чорний контур, мінімальної товщини за об'єктом). Макети повинні містити міток порізки і векторні контури.
Враховуйте, що при друку, порізки або постпечатных роботах (фальцювання, біговка, перфорація, свердління та ін) допускається похибка в 1-3мм.

УВАГА! Перед відправкою в друк робіть перевірку файлів EPS. Растрируйте, наприклад в PSD/TIFF(колірна модель CMYK), щоб визначити невірно відображені об'єкти, які виходять за область друку. Роздрукуйте на принтері, це дозволить візуально виявити неправильно призначені атрибути OVERPRINT.

Виконання вище перерахованих вимог до оригінал-макетів підвищить якість вашої продукції і прискорить терміни виконання замовлення.
Питання, що не ввійшли в дані вимоги, обговорюються в індивідуальному порядку.

Ми не несемо відповідальності за отриманий результат, при друку з підготовлених Вами файлів, які не відповідають технічним вимогам.

Особливості оригінал-макета для буклетів

Разом з друкованим файлом, в одному листі надсилайте версію для перегляду (прев'ю) лицьову частину, на якій пунктиром відображається лінія фальцювання / біговки. За умолчнию, фальцювання відбувається за принципом «намотування на оборот», тобто лицьова частина зовні, а оборот всередині. Якщо необхідно фальцевать вироби в «Гармошку», необхідно у файлі для перегляду указвать «зовнішній» і «внутрішній фальц».
Буклети, частини якого складаються один в інший мають деякі особливості макета - необхідно, щоб розмір внутрішньої частини був меншим, ніж розмір зовнішньої частини (як показано на малюнку).

Технічні вимоги до макету буклету.

Особливості оригінал-макета для багатосторінкового каталогу

Для каталогів та іншої багатосторінкової продукції макети необхідно подавати у вигляді багатосторінкових PDF з вильотами під обріз 2, 3, 5.. мм (в залежності від товщини виробу). Макет буклету треба надати посторінково.

Особливості оригінал-макета для рекламної продукції (самоклейка плівка, банер, таблички)

Для широкоформатного друку необхідно користуватися, набагато меншою роздільною здатністю, ніж при друку поліграфічної продукції. Зазвичай достатньо 100-150 dpi. Розмір макета робиться за розміром готової продукції, тобто на обрізку не треба додавати по 2мм.

Не слід розташовувати написи близько до краю зображення. Необхідно враховувати, що постдрукові роботи (обрізка, підворот, набивання люверсів) проводяться вручну, тому похибка може доходити до +-3%.

Також слід враховувати (там де це необхідно) місця установки люверсів на банерах – 5 см від краю.

Студія ІДЕЯ Бровари - 7 років роботи на рекламному ринку.
Студія ІДЕЯ Бровари - тільки якісна продукція.
Студія ІДЕЯ Бровари - відповідальність за роботу.
Студія ІДЕЯ Бровари - професійний дизайн.

м.Бровари,
бул.Незалежності 14,
поверх 4, офіс 8